Hvordan kommer man i kontakt med Stofa?
Table of Contents:
- Hvordan kommer man i kontakt med Stofa?
- Hvorfor virker Stofa tv ikke?
- Er der nedbrud på Stofa?
- Hvordan opsiger jeg Stofa TV?
- Hvad er Stofa super wifi?
Hvordan kommer man i kontakt med Stofa?
Ring til teknisk support 9.00 og 17.00. Du kan også anvende vores chat ved at klikke på Chat-knappen i nederste højre hjørne af din skærm. Vi kan bedst hjælpe dig, hvis du er hjemme, når du ringer til os.
Hvorfor virker Stofa tv ikke?
Ryd cache og ryd data Du kan løse problemet midlertidigt ved at clear cache og rydde data. For at rydde cache går du ind under menupunktet 'Indstillinger', vælg 'System, vælg 'Apps', vælg '
Stofa Tv-app' og dernæst: ”Ryd cache”.
Er der nedbrud på Stofa?
Det har nemlig betydning for, om du finder den rette driftsinformation for dit område. Du kan se, hvilket selskab du er kunde hos i din ordrebekræftelse eller regning. Er du kunde ved
Stofa Fiber A/S, finder du driftsinformation her. Er du kunde ved
Stofa A/S, kan du indtaste din adresse herunder.
Hvordan opsiger jeg Stofa TV?
Hvis du vil
opsige dit abonnement, kan du kontakte vores kundeservice på 88 30 30 30. Er du kunde gennem en antenneforening, kan der være andre regler end nedenfor. Det er derfor en god idé at undersøge dine muligheder for
opsigelse hos din antenneforening.
Hvad er Stofa super wifi?
Hvad er
SuperWifi?
Stofa SuperWifi består af 1-4 fysiske enheder, der tilsammen laver et stærkt netværk. Antallet af enheder du skal bruge afhænger blandt andet af størrelsen på din bolig.